mandag 28. mars 2016

Påskeblomster med Dylusion


Endelig et laaangt deilig kreativt avslappende påskeavbrekk.


Det var så godt å kunne ta med den store blå kaffekoppen og forsvinne inn på scrapperommet.


Valget og lysten falt på Dylusions artjournalbok og stencil.
Jeg plukket frem en stencil med blomster, og tenkte det minnet meg om påske.


Det er så deilig å la pennen følge linjene og drodle i vei. Fylle ut og se arbeidet vokse frem.


Farger er mektige. Sterke farger gir liv.
Jeg fargelegger med Dylusions spray fylt på vannpensler.
Det fungerer så bra, kan anbefales.


Etter å ha tatt inn alle fargene, så synes jeg at det trengtes og tones noe ned. Jeg er blitt glad i å skrive bokstaver i bakgrunnen. Leter du, så kan det hende du finer ett ord eller to, men det står ikke mye meningsfullt der.

Påsken er plutselig på hell, og i morgen er den trygge hverdagen her igjen.
God dag i morgen :-) 
Marina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar