mandag 1. april 2013

Tilfeldigheter?

Tror du på det? Det kan være like lett å si ja for i samme åndedrag å si et rungende nei. Egentlig kunne jeg kaldt dette innlegget for "Ute skinner solen, men inne er det lyn og torden. Jeg har opplevd mange ganger å være rådvill og har ikke sett andre muligheter enn å sende en tanke oppover. Det jeg også har erfart, er at jeg må være klar for å ta imot det som kommer tilbake, for ofte får jeg svar fortere enn jeg kunne tro.
Her om dagen tok jeg en runde i bloggerverden og der dukket dette Art journaling-bladet opp. Det ble en "må ha"  innskytelse. Noen dager senere åpner jeg mailen min og der ligger det en link til en bok som jeg klikket nærmere på. Denne måtte jeg også bare ha. Hipp hurra for posten, for nå ligger både bok og blad her på kjøkkenbordet. Jeg elsker laaange blå store kaffekopper, en stille morgestund og med nytt spennende lesestoff skulle det bli morgestund med gull i munn. Jeg kikker like ivrig på både blad og bok. I bladet oppdager jeg at de har skrevet en artikkel som handler om "Healing through art journaling" og innimellom alle visdomsordene blir det referert til boken som ligger ved siden av meg. Hvilken tilfeldighet! Jeg kikker nærmere på boken og oppdager at det ikke er en vanlig bok, men en bok som er ment til å skrive og fylle sidene selv. Som det står skrevet på omslaget; Art Doodle Love: A Journal of Self-Discovery. Snakk om å få svar, en hel bok på 158 sider hvor jeg selv skal skrive, tegne, farge, drodle og uttrykke mitt solskinn og torden. Så her er jeg en påskemorgen som slukker sorgen, så klar for å selvrealisere mitt indre.

 
Ja, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg tror.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar